سراشیبی شرکت bllizard

پس از اینکه بلیزارد برگزاری فصل جدید مسابقات Heroes of the Storm را لغو کرد، بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای این رشته با مشکلات مالی و کاری روبرو شدند.
امسال سال خیلی بدی برای مجموعه بلیزارد بوده و هست و خیلی کارای با ریسک انجام داد
یکی از این کارها در همایش Blizzcon با رو نمای از بازی موبایل Diablo خیلی از پلیر ها ناراحت شدن به دلیل اینکه پلیر ها میگن ما این همه هزینه کردیم برای کامپیوتر خودمون تا با PC بازی کنیم نه بریم با موبایل بازی کنیم و اینکه برای بازی های محبوب دیگه بلیزارد عملا هیچ بروز رسانی یا خبر جدیدی داده نشد فقط بازی Warcraft III: Reforged بود که توجه همه رو جلب کرد.
یکی دیگر از کار های بلیزارد که امسال اون رو در سراشیبی شدیدی انداخته و باعث شد بیش از 800 تا از کارمند های خودش رو اخراج کنه تصمیمی که با همکاری Activision Blizzard گرفته شده که خیلی از مسابقات رو کنسل کردن و توجه خودشون رو به بروز رسانی بازی گزاشتند که نتیجش عملا بازی Heroes of Storm رو به نابودی رسونده بازی محبوب بلیزارد که WoW هست تا به حال این همه Mount و Offer های مختلف برای خرید هیچ وقت نداشته همه این ها نشان از این داره بلیزارد تو سراشیبی افتاده
البته به گفته شرکت بعد از ارائه World of Warcraft Classic این شرکت از سراشیبی در میاد . باید دید ایا این اتفاق میافته یا نه .

https://www.polygon.com/2019/2/16/18226581/activision-blizzard-layoffs-executive-pay-unions

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.