اطلاعات بیشتر در مورد اسکیل هیرو ها | قسمت یازدهم
این هم از قسمت یازدهم این مجموعه :
– 2 ثانیه مدت زمان پرواز است و با دوباره کلیک کردن برروی آن کنسل می شود.
– در حین پرواز نمی تواند جادو ها را رد کند و هنوز هم می تواند هرگونه دمیجی را بپذیرد.
– همیشه در جهت عقربه های ساعت گردش می کند.
– هر گونه Disable او را از ادامه پرواز منع می کند.
– در این حالت می تواند اسکیل بزند و اتک بدهد.
– این هیرو در این حالت برای انجام اسکیل یا اتک نیازی به چرخش ندارد.
– قبل از کاهش ها می تواند به میزان 40/120/200/280 به یک هدف دمیج بدهد.
– سرعت حرکت 900 را دارد.
– در حالت Icarus Dive و
Sun Ray برای پرتاب نیازی به چرخش ندارد.
– در این حالت نمی تواند حرکت کند و میزان چرخش آن بسیار پایین است.
– در این حالت نمی تواند اتک بدهد یا بلینک کند.
– اگر Aghanim ببندید و هیروی خودی را نیز به داخل خورشید ببرید و خورشید درحالی که شما Aegis of the Immortal را دارید نابود شود دوست شما نمی میرد و فقط با HP و مانایی که وارد خورشید شد بیرون می آید.
– می شود به آن جاخالی داد و با سرعت 1200 حرکت می کند.
– دارای 600 دید هوایی است.
– وقتی به دشمن برخورد کرد به مدت 3.34 ثانیه دید می دهد.
– میزان دمیج های آن زمانی که Crit می شود :
- هیرو ها :
Coup de Grace Level 1: 69/115/161/207
Coup de Grace Level 2: 102/170/238/306
Coup de Grace Level 3: 135/225/315/405
- کریپ ها :
Coup de Grace Level 1: 138/230/322/414
Coup de Grace Level 2: 204/340/476/612
Coup de Grace Level 3: 270/450/630/810
– اتک هایی که miss شوند در سیستم سرعت دهی اسکیل شمرده نمی شوند.
– عوض کردن هدف باعث از دست دادن Attack Speed اضافی داده شده می شود.
– وقتی به کنار دشمن می پرید یک دستور اتوماتیک اتک به آن داده می شود.
– توسط Doom که Aghanimدار باشد از کار می افتد.
– تمام illusionهای شما در محدوده 675 نیز انیمشین این اسکیل را اجرا می کنند.
– با سرعت 1000 حرکت می کند.
– می شود از آن برای جاخالی دادن و Dispell کردن استفاده کرد.
– درخت های اطراف محدوده اجرا نابود می شوند.
– دوستان و خود شما می توانید ببینید که کدام illusion می تواند 100% را بدهد.
– صورت 2 illusion ساخته شده از طریق این اسکیل در موازات این هیرو خواهد شد اما صورت illusionهای دیگر در همان مسیر قبلی می شود.
– اگر دستور اتک کنسل شود این اسکیل هم کنسل می شود.
– سرعت هجوم 800 می باشد.
– برای فعال شدن به یک اتک مستقیم نیاز دارد و auto اتک ها فعال نمی کند.
– در مدت زمان باف سرعت آن نمی شود سرعت این هیرو را کاهش داد.
– illusionهای ساخته شده به دشمن ها اتک می دهند تا دوباره illusionهای جدیدی ساخته شود.
– توسط اتک دادن به wardها نیز فعال می شود اما ساختمان ها نه.
– illusion های دشمن این هیرو که از خود او هستند شانس به وجود آوردن illusion را دارند.
– اگر هدف دشمن باشد Channelingهای او را متوقف می کند.
– برروی یونیت های نامرئی هم تأثیر دارد.
– می تواند از پستی بلندی ها، درخت ها، یونیت های مکانیکی و تاور ها عبور کند.
– می تواند خودی ها را هم بکشد هم دمیجی نمی دهد.
– با سرعت 1600 حرکت می کند.
– یونیت های invulnerable را هم می کشد اما دمیج نمی دهد. ( پیشنهاد می کنم وقتی juggernaut از ulti استفاده کرد طرف چه دوس یا دشمن باشه هوکش نکنید! )
– اگر یونیتی را به جاهایی که هیچ عبوری از آن نمی شود بکشید، به مدت 5 ثانیه حرکت آزاد به یونیت داده می شود.
– استفاده از این اسکیل تأثیری برروی Channeling ها ندارد.
– برروی یونیت های نامرئی هم تأثیر دارد.
– اگر فعال باشد هنگام Silence نمی تواند آن را غیر فعال کند.
– می تواند با این قابلیت خود را دینای کند.
– در بازه های 0.2 ثانیه دمیج وارد می کند.
– 0.5 ثانیه بعد از خروج محدوده آن نیز تأثیر آن هنوز می ماند.
– Magic Resistance پایه را به میزان 29.5%/31%/32.5%/34% بالا می برد.
– اگر شخصی دینای شود Pudge نمی تواند Strength به دست بیاورد.
– Spell Immunity ها را نگه می دارد اما دمیج نمی دهد.
– اگر یونیتی در حین آن نامرئی شود هنوز هم این اسکیل به کار خود ادامه می دهد.
– برای یونیت های نامرئی True Sight می دهد.
– چون اسکیل های Permanent Invisibility
, Moonlight Shadow و
Spin Web زمان نامرئی شدن ندارند و دیلای نامرئی شدن دارند True Sight این اسکیل برروی آن ها اعمال نخواهد شد.
– صدای Pudge در این حالت به گوش همه می رسد.
– این حباب در محیطی که می رود دید شناور می دهد.
– پریدن به این حباب باعث جاخالی دادن به برخی اسکیل ها می شود.( چیز هایی مانند ulti اسنایپر)
– مدت زمان حرکت حباب 3 ثانیه است.
– سرعت آن 600 می باشد.
– دمیجی را به خرس Lone Druid وارد نمی کند.
– یونیت های غیر هیرو را دمیج می دهد اما Silence نمی کند.
– ابعاد تأثیر پذیری اسکیل Puck در این حالت صفر می شود.
– در این حالت کاملا invulnerable و مخفی می باشد.
– هرگونه عملی که Puck انجام دهد باعث کنسل شدن آن می شود.